Retourneren of Ruilen


Het is NIET mogelijk om gepersonaliseerde producten te ruilen of te retourneren, Let dan ook goed of je alle gegevens goed hebt ingevuld! Twijfel je bij je keuze of het goed is? Stuur me dan gerust een mailtje.

 

Gaat het om onbedrukte producten dan is dit geen probleem. Ruilen of retourneren is beide mogelijk (binnen 14 dagen), je kunt het product bij me langs brengen of terug opsturen naar ons. De kosten van het verzenden hiervan zijn voor jezelf.

RETOURNEREN Voordat je een artikel terug naar ons opstuur, neem hierover EERST contact op met ons, stuur een mailtje of bel ons. Mochten we de telefoon niet opnemen, mag je altijd een bericht achter laten zodat we kunnen terug bellen. Nadat we elkaar gesproken hebben (mail of telefoon) weten we beide waar we aan toe zijn ;).

 

FOUTJE GEMAAKT Mocht er iets fout zijn gegaan met het inpakken van uw bestelling?? Hebben we het verkeerde artikel verwerkt in uw bestelling?? Uiteraard zijn dan de retourneer verzendkosten voor onze rekening. We zullen u dan het juiste artikel opsturen nadat u het verkeerde artikel retour heeft gestuurd en we zullen de gemaakte verzendkosten aan u  retourneren. Ook voor de nieuwe bestelling hoeft u geen nieuwe verzendkosten te betalen!

Ook hier graag EERST contact met ons opnemen via mail of telefoon!!

 

RUILEN Bij ruilen werkt het eigenlijk bijna hetzelfde. Toch niet helemaal tevreden over het artikel? (!!!!!!LET OP!!!!!! gepersonaliseerde artikelen kunnen/mogen niet geruild worden) Ook hierover graag EERST contact met ons opnemen! Het te ruilen artikel mag retour worden gestuurd, kosten hiervan zijn voor eigen rekening, nadat we dit artikel in ontvangst hebben genomen sturen wij u het nieuwe artikel toe (ook hiervan zijn de kosten voor eigen rekening).

CONTACT 

Telefoonnummer 06-14408171

Emailadres info@diydehaakmarkt.nl